top of page
  • Kaś

"Czarna Pantera: Wakanda Forever" - Martin Freeman o sequelu

Martin Freeman niedawno wystąpił w programie The Late Show z Jamesem Cordenem, w którym potwierdził, że prowadził rozmowy z Ryanem Cooglerem na temat kontynuacji Czarnej Pantery.


"Miałem rozmowę w sprawie filmu z Ryanem Cooglerem, reżyserem i współautorem scenariusza, jak przypuszczam, jakieś siedem lub osiem tygodni temu. W pewnym sensie skrupulatnie przeprowadził mnie przez wszystkie kroki jakie ma odegrać moja postać w filmie. Przeprowadził mnie przez cały film. Opowiedział o kilku scenach, a niektóre z nich były naprawdę bardzo dziwne. Myślę, że [Coogler] mógł zobaczyć reakcje mojej twarzy na niektóre rzeczy, które mówił, moja twarz musiała wyglądać w ten sposób [zszokowana twarz], zatrzymywał się i kontynuował opowiadać dalej. Mówił: „Zostań ze mną, to zadziała”. Myślę, że ludzie czekają na prawdziwą ucztę. Chodzi mi o to, że jeszcze tego nie zrobiliśmy, kto wie, możemy zrobić to okropnie. Ale mam nadzieję, że nie, mam nadzieję, że ludzie się nie zawiodą!"


Marvelowy Everett Ross zauważył, że film powinien oddać hołd zmarłemu Chadwickowi Bosemanowi:


"Oczywiście mamy nadzieję, że kontynuacja odda spuściznę Chadwicka. Oby był to kolejny dobry film."



Comments


bottom of page