top of page
  • Kaś

Norman Reedus odświeża film "Faster, Pussycat! Kill! Kill!", tym razem w formie serialu

Norman Reedus wraz ze swoją wytwórnią Bigbaldhead Production zabrał się za odświeżenie filmu z lat '60 "Szybciej Koteczku! Zabij! Zabij!". Aktor z wytwórnią i AMC Studios stworzą serialową wersję tego hitu.


Norman z sentymentem wspomina:

"Oglądałem film Russa Meyera kiedy byłem dzieckiem, a w koszulce z Faster, Pussycat! Kill! Kill! chodziłem do szkoły. Można śmiało powiedzieć, że styl tworzenia filmów przez Russa miał na mnie z pewnością duży wpływ i jestem niezmiernie wdzięczny za to, że mogę stworzyć osadzoną we współczesności nową wersję tej historii."


Produkcja Russa Meyera z 1965 r. opowiada o tancerkach go-go, które dokonują mordu na przypadkowo napotkanym chłopaku. Chcąc pozbyć się jedynego świadka zdarzenia decydują się porwać dziewczynę ofiary.


Reboot póki co jest na bardzo wczesnym etapie, więc na tę chwilę nie znamy szczegółów fabuły ani obsady.



Comments


bottom of page