top of page
  • Kaś

Odcinek specjalny "Przyjaciół" pełen śmiechu i szokujących wyznań

W czwartek, tj. 27.05.2021 r., na platformę HBO Max wjechał długo wyczekiwany przez każdego fana, odcinek "Friends: The Reunion".


Obsada czynnie dyskutowała, m.in. w jaki sposób odczuwali pracę przed publicznością przy każdym odcinku.

David Schwimmer stwierdził, że "podobała mu się energia publiczności na żywo". Jennifer Aniston i Matt LeBlanc zgodzili się ze sobą dodając, że "to było jak odgrywanie aktu sztuki każdego tygodnia z nami wszystkimi".

Courtney Cox dorzuciła żartobliwie: "Znalazłam siebie - kiedy oni by się z czegoś śmiali - pomyślałabym "och, jeśli myślisz, że to zabawne, poczekaj, aż usłyszysz całą kolejną linijkę tekstu!".

Natomiast Matthew Perry, czyli serialowy Chandler Bing przyznał:

"Dla mnie - czułem że umrę, jeśli nie będą się śmiać" – powiedział. "To na pewno nie jest zdrowe, ale czasami mówiłem linijkę, a oni się nie śmiali, a ja pociłem się i po prostu wpadałem w konwulsje, jeśli nie dostałem takiego śmiechu, jaki powinienem dostać. Zwariowałem”.

Obsada była równie zaskoczona, na co Lisa Kudrow zaszokowana tym wyznaniem stwierdziła, że nie pamięta, aby kiedykolwiek Perry im o tym wspominał.


Przyznał tylko: "Czułem to każdej nocy".



Również po wypuszczeniu teaserów wspomnianego odcinka pojawiało się mnóstwo skonfundowanych głosów od fanów na temat "niewyraźnej mowy" Mathhew Perry'ego, co zostało wyjaśnione jako rezultat jego wizyty dentystycznej.


Nie jest dla nikogo tajemnicą, że Perry miał za sobą gorsze chwile z powodu nadużywania alkoholu oraz narkotyków. Jednym z rezultatów była również kilkuletnia luka w pamięci z kręcenia serialu. Dodatkowo do wszystkiego dochodziły problemy z nadwagą i kłopoty z trzustką.


Życie prywatne aktora mocno wpłynęło na jego zdrowie psychiczne i fizyczne. Przez ostatnie lata całej ekipy Przyjaciół, to z nim nie utrzymywano kontaktów.


Jak widać - niezależnie od tego ile się uśmiechają przed kamerami, przy znajomych z planu, przed aparatami, na okładkach tabloidów - aktorzy to też normalni ludzie, których również dopadają problemy ze zdrowiem psychicznym i lęki napadowe.


Jeśli szukasz jakiejkolwiek pomocy w związku z lękiem, pamiętaj...

Nie jesteś sam. W internecie znajdziesz mnóstwo grup wsparcia.

Dodatkowo warto myśleć o swoim zdrowiu fizycznym, ale i również psychicznym i odwiedzić lekarza specjalistę jak psychologa czy psychiatrę.


Nie piętnujmy takich zachowań, nie jest to nic wstydliwego!

Comments


bottom of page