top of page
  • Kaś

Przerażające chwile na planie "Obecność 3: Na rozkaz diabła" i pierwszy film zza kulis

Charlene Amoia, która wciela się w matkę opętanego dziecka w trzeciej odsłonie Obecności, niedawno udzieliła wywiadu, w którym zdradziła o upiornych dla niej zdarzeniach, jakie miały miejsce na planie filmu.


Jak wiemy - Vera Farmiga również doświadczała strasznych momentów na planie 2 części Obecności.


"Kiedy nocami czytałam scenariusz w swoim pokoju, to czasami zaczynały migać światła. Nigdy wcześniej to się nie zdarzyło, rozumiesz? [śmiech]. To miejsce, w którym zawsze się zatrzymywałam. Ponadto, w pierwszym tygodniu, podwoził mnie kierowca, który nieumyślnie zawiózł mnie na cmentarz, a potem był zaskoczony i się zastanawiał „dlaczego [Google] Maps mnie tu skierowało?”. A ja mu na to, że „to pewnie dlatego, że pracujemy nad filmem o duchach”. Tak, to było zabawne [śmiech]. To był zabawny sposób, by dotrzeć na plan. Nie wiedzieliśmy czego oczekiwać. Powodem, dla którego wsiadłam do tego samochodu było to, że moje auto miało problemy z hamulcami. Byłam więc bardzo przeczulona na punkcie wszelkich zdarzeń, które wydawały się niezwykłe. Na szczęście wszyscy byli bezpieczni. Nikomu nic się nie stało, ale biskup dał wszystkim wodę święconą. Cały czas ją posiadam, a właściwie to mały dzbanek z nią. Modlił się też za nas. Myślałam więc: „Ok, w porządku”."


W internecie pojawił się również pierwszy film, w którym widzimy pracę zza kulis oraz krótkie wypowiedzi głównych aktorów oraz twórców.



Comments


bottom of page