top of page
  • Raven

"Szybcy i Wściekli 10" - Dwayne Johnson odpowiada na prośbę Vin Diesela

Jakiś czas temu za pomocą swego profilu instagram, Vin Diesel wygłosił błagalną prośbę, aby Dwayne Johnson powrócił do serii na wielki finał jako Luke Hobbs. W wiadomości dodał również, iż Paul Walker chciałby aby zrobić najlepszy finał, a do tego jest potrzebna cała ekipa, w tym również The Rock.


Po długiej ciszy Johnson powstanowił odpowiedzieć na tą wiadomość w wywiadzie dla CNN.


" Powiedziałem mu wprost, że nie wrócę do serii. Byłem stanowczy, ale uprzejmy w słowach. Zapewniłem, że będę wspierał obsadę oraz kibicował serii, aby odnosiła sukcesy, lecz nie ma szans na mój powrót. Odbyłem również spotkanie z mymi przyjaciółmi z Unviersal, którzy okazali zrozumienie i zdawali sobie sprawę z problemu. Niedawny post Vina był kolejnym przykładem manipulacji. Wciąganie swych dzieci oraz śmierci Paul Walkera w tą sprawę nie podobało mi się. Nie mieszajmy ich do tego. Rozmawialiśmy o tym parę miesięcy temu i doszliśmy do klarownego porozumienia."


Mimo braku obecności w finale serii, The Rock powróci w kontynuacji spin offu "Hobbs i Shaw" gdzie zagra u boku Jasona Stathama. Za to zdjęcia do wielkiego finału "Szybkich i Wściekłych" powinny rozpocząć się gdzieś na początku następnego roku i dwie ostatnie odsłony będą kręcone jednocześnie.



Comments


bottom of page